Upphandlande enhet: Statens Skolinspektion
Kontaktperson: Kalid Mohamed
Upphandlingen omfattar helhetsansvar (övergripande och i detalj) för att arrangera följande:
• Projektledning
• Planering
Genomförande och utvärdering av evenemang som Skolinspektionens dag, stora
konferenser och invigningar:
• Publika evenemang
• Digitala evenemang
• Utskick och hantering av inbjudan
• Logistikplanering i samband med event, seminarium
• Administrativ hantering gällande fakturering, betalning, uppföljning och rapportering
• Hantering av data och back-up
• Framtagande av webbformulär vid konferensanmälan
• Teknik, scen och möblering
Invigningar, konferenser och publika evenemang:
Vid invigningar, konferenser och publika evenemang ska leverantören t.ex:
arbeta både strategiskt och operativt när det gäller allt från att kommunicera budskap till att
praktiskt iordningsställa efter evenemanget demontera dekorer, exempelvis mässmontrar och dylikt.
Digitala evenemang och möten:
- Leverantören ska tillhandahålla både digitala och hybrida evenemang.
- Leverantören har ett helhetsansvar för leveransen av tjänsten.
Upphandlingsdokumenten hittar du här.