Har du erfarenhet av eventplanering och vill arbeta halvtid? Är du en positiv person med viljan att lära? Då kan du vara den vi söker!
Om tjänsten
Som assistent inom eventplanering kommer du att arbeta tillsammans med den befintliga Eventplaneraren och framförallt vara en administartiv supportfunktion för andra som ska planera, koordinera och genomföra möten och events för att säkerställa att de sker i linje med kundens mål och budget. I arbetet ingår det bland annat utveckling av möten och eventstrategier, upphandling, kontraktering, hantera budget och avstämning av fakturor. Vidare kommer du att vara behjälplig med bland annat teknikrelaterat stöd samt rapportera och utföra slutlig avstämning. Du kommer att etablera och vårda relationer, både internt och externt för att säkerställa en konsekvent leverans av service. I arbetsuppgifterna ingår att hantera relationer och avtal med tjänsteleverantörer samt att etablera standardvillkor och mervärdestjänster till konkurrenskraftiga kostnader.
Om dig
Vi söker dig som har en relevant utbildning så som inom Business admistration eller inom event, turism och service. Vi ser även att du har erfarenhet av eventplanering och av kontakt med externa leverantörer samt har kunskap om kontraktshantering och driftsbudgetar. Du har kunskap om projektledning och förbättringsmetoder och är en van datoranvändare med goda kunskaper i Officepaketet. Vi tror att du är en person med utmärkta sociala färdigheter, en positiv attityd och vilja att lära. Vidare tror vi att du är strukturerad och driven och har förmågan att arbeta både självständigt och i team. Du känner dig trygg i att lösa problem och att fatta beslut. Att du är kommunikativ, talar och skriver både svenska och engelska är en förutsättning för att lyckas i tjänsten.
Om anställningen
Tjänsten som Assistent inom eventplanering är ett konsultuppdrag som omfattar 60% med tillsättning omgående och förväntas pågå till mars 2018. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev. Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Annelie Sandberg 08-598 981 96
Välkommen med din ansökan!