Om tjänsten
Syftet med projektet är att skapa tydlighet kring vad som ingår i medlemserbjudandet, hur det levereras och via vilka kanaler Ledarna har kontakt med sina medlemmar. Genom detta projekt vill Ledarna nå ut med sitt erbjudande till fler chefer inom kommun och landsting. Detta är ett projekt som löper på i minst 1,5 år och du som projektkoordinator kommer ha ett stort ansvar över att projektet levererar goda resultat.
Arbetsuppgifterna
Som projektkoordinator kommer du att ingå i en projektledningsgrupp och ansvara över all logistik som rör konferenserna. Förutom att delta i planeringsarbetet inför konferenserna kommer en av de huvudsakliga uppgifterna vara att delta och hjälpa till under konferenserna. En sådan dag kan bestå av att ta emot gäster, packa upp material eller lösa olika logistiska utmaningar som kan uppstå på plats.
Du kommer till exempel att:
Boka resor, lokaler och catering
Skicka ut inbjudningar och påminnelser
Beställa, förbereda och packa material inför projektet
Hantera listor med beställning och anmälningar till konferenserna
Hantera projektadministration
Kvalifikationer
För att lyckas i tjänsten ser vi att du har några års erfarenhet till exempel inom mötes- eller restaurangbranschen. Du är van att koordinera och kan utföra olika typer av event/konferenser samtidigt som du är en duktig administratör. Du kommer att arbeta i olika datasystem vilket kräver att du har lätt för att lära dig nya system. Du kommer att resa i tjänsten och det är därför viktigt att din livssituation tillåter dig att vara på resande fot ett par dagar i streck varannan eller var tredje vecka.
Som person söker vi dig som är initiativtagande och prestigelös samt tar dig an de arbetsuppgifter som behöver göras, såväl högt som lågt. Rollen passar dig som vill ha ett varierande arbete där det är viktigt att lösa de utmaningar som dagligen uppstår, ha en hög känsla för service samt en bra samarbetsförmåga. Du arbetar på ett strukturerat sett och har förmågan att planera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Då det förekommer en hel del administration i tjänsten så krävs det att du är noggrann som person.
Frågor
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Natasha Casas-Cordero.
Ansökan
Din ansökan (cv och personligt brev) vill vi ha snarast då urval och intervjuer görs löpande, dock senast den 8 september.
Övrigt
Heltid, allmän visstid t.o.m. våren 2019 och tillsättning sker enligt överenskommelse. Tjänsten är placerad vid vårt kontor i Stockholm och resor i tjänsten ingår (cirka 2ggr/månaden inom Sverige). Läs gärna mer om vad Ledarna som arbetsgivare kan erbjuda dig.
För att ge bästa möjliga service till våra medlemmar eftersträvar Ledarna en personalsammansättning som speglar mångfalden i samhället i stort och vi vill särskilt uppmuntra sökanden som kan bidra till det. Idag är vi till största delen kvinnor varför vi gärna ser fler män som sökande till våra tjänster.