En stor del av arbetet innebär externa kontakter, en del på engelska. I din tjänst ingår bl. a följande:
•Ansvara för planering och genomförande av seminarier, konferenser och kurser
•Publicering av evenemang på vår sajt samt i sociala kanaler
•Ansvara för kontakt med kunder och deltagare
•Ansvara för administration för konferenser, kurser och seminarier, inklusive fakturering
•Leveransansvarig för samtliga våra event
•Boka lokaler samt övervaka deadlines
•Beställare mot konferensanläggningen av mat, dryck, möblering etc
•Ansvara för uppföljningsarbetet efter konferenser, kurser och seminarier vilket innebär att göra och skicka utvärderingar till deltagare samt följa upp resultaten
•Ansvara för planering av utställning och kontakt med utställare på våra årliga konferenser
•Bjuda in gäster via telefon till One2One-möten och Executive Round Table Event.
Vi ser gärna att du har
•Arbetat med att arrangera seminarier och eller konferenser
•Intresse för marknadsföring och digitala medier
•Erfarenhet av att publicera på sajter
•Officepaketet samt Photoshop/InDesign
•Kan uttrycka dig väl i tal och skrift, både på engelska och svenska
•Minst 1-3 års arbetslivserfarenhet
•Egen drivkraft och få saker ur händerna
•Klarar av att hantera fler arbetsuppgifter parallellt
•Social kompetens, ödmjukhet och positiv
Om tjänsten
Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Stockholm. Vissa resor kan komma att ingå då vi genomför event i Göteborg och Malmö.
Wednesday Relations AB – Home of Professional Marketeers
Vi är en liten organisation där du har möjlighet att vara delaktig i helheten såväl som detaljer. Vår företagskultur baseras på kvalitet, engagemang, ödmjukhet och professionalism. Vi främjar en stimulerande och utvecklande arbetsmiljö och ett nära samarbete mellan kollegor. Vi har roligt på jobbet!
Välkommen med din ansökan!
Intervjuer och urval kommer att ske löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.