Future Value fortsätter att växa och söker därför dig som är intresserad av att bli en del av ett dynamiskt team med höga ambitioner. Tjänsten är ny och blir en central roll i vår verksamhet med ansvar för alla frågor rörande vårt kontor inklusive inkommande samtal samt vår reception. Utöver det kommer du emellanåt att arbeta med event, fakturerings och marknadsföringsfrågor. Rätt kandidat är ett administrativt och socialt geni som älskar att träffa människor och du har förmågan att arbeta självständigt med att skapa en god och positiv stämning på vårt kontor. Troligtvis har du nyligen avslutat dina studier och söker ditt första eller andra jobb hos en arbetsgivare som du kan växa inom. Om du önskar arbeta deltid går det att diskutera.
För att lyckas i rollen har du en god kunskap inom OFFICE-paketet och har du tidigare erfarenhet av tex MailChimp är det en fördel. Din servicenivå är hög och du tycker om att arbeta med många olika uppgifter och du är helt prestigelös. Din Svenska och Engelska är mycket god och du kommer att arbeta centralt i city.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Ansvara för inkommande samtal, reception, kök och våra besökare.
Kontorsansvar med tillhörande ansvar för inköp och hantering av våra leverantörer inom städ, telefoni o dyl.
Arrangera interna och ibland externa event.
Visst arbete med Future Values kandidathanteringssystem.
Ansvara för Future Values profilering på digitalamedier samt utvärdering av marknadsföringskanaler odyl.
Visst faktureringsarbete
Ansök
Kontaktperson
Lisa Aspsäter
Rekryteringskonsult