Demand Calendar växer och rekryterar Ognjen Lauseger till rollen som Head of Customer Success.
– Vi på Demand Calendar expanderar då vi på sistone har fått en större kundbas. För oss är det otroligt viktigt att våra kunder får den hjälp de behöver för att använda vårt system på mest effektiva sätt. I takt med att vi får allt fler kunder är det desto viktigare att vi tar hand om de kunder vi har för att säkerställa att de är nöjda och får ut så mycket som möjligt av vårt system, säger Anders Johansson, vd och en av grundarna av Demand Calendar.
Många framgångsrika implementeringar
Ognjen har mer än tio års erfarenhet från Pricing och Revenue Management. Under sina yrkesverksamma år har han bidragit till många framgångsrika implementeringar av både strategisk och taktisk karaktär, både som konsult, revenue manager och senast som Director Pricing på Scandic.
– Framgångsfaktorn i samtliga mina yrkesroller har alltid varit samarbete, där samtliga kommersiella avdelningar har varit involverade i arbetet och till slut stått enade kring strategin och implementeringsplanen framåt. Min vision är därför att Custumer Sucess på Demand Calendar blir den självklara strategiska partnern till hotellen, en extra medlem i hotellens ledningsgrupp helt enkelt, säger Ogner Lauseger.
Läs mer: 4 tips: Så rivstartar du 2019