
Med dubblad omsättning, flera nya medarbetare och nya tjänsten Confetti for Business planerar Confetti att bli störst i Norden när det kommer till att hantera, administrera och bjuda in till event.
Idag har Confetti närmare 10 000 kunder där några exempel är Dagens Nyheter, KPA Pension, Universal Music och Unionen. Två nya medarbetare i rollerna utvecklare och kundtjänstansvarig har precis tillsatts och snart är en utvecklare till på väg in. Innan årets slut planerar Confetti att rekrytera ytterligare två medarbetare.
Läs mer: Besöksnäringens mest attraktiva arbetsgivare
– Vi har lagt några år på att verkligen bygga upp en solid grund för Confetti där vi har växt organiskt och skapat en produkt som verkligen håller för alltifrån små privatfester till stora festivaler med olika biljettyper och behov, säger Martina Elm, medgrundare.
– Under tiden har vi också lyckats identifiera behov hos storbolag och nu skapat en produkt som passar dem i Confetti for Business. Denna utveckling av produkten gör också att vi växer i både medarbetare och omsättning, fortsätter hon.
Confetti for Business lanserades 18 maj. Läs mer om den nya tjänsten här.