Martina Sterner är sedan i mitten av mars BokningsBolagets nya kundansvariga och har redan börjat teckna nya företagsavtal och ta hand om befintliga kunder.
Hon har många års erfarenhet från mötes- och resebranschen och närmast kommer hon från en roll som kundansvarig på Tallink Silja. Innan dess har hon varit ansvarig för både Choice Hotels och Svenska Spels nyckelkunder.
– I takt med att vi får fler och närmre samarbeten med företag som vill ha hjälp med möten och events ökar behovet av någon som har förmåga att ta hand om relationerna. Hennes kompetens passar perfekt in i vår organisation. Vi är väldigt glada att hon har valt att arbeta med oss och våra kunder, säger Leif Bergström, vd på BokningsBolaget i ett pressmeddelande.
– Jag längtar efter att få samla ihop alla mina tidigare erfarenheter och applicera dem på BokningsBolagets tjänster. Det är viktigt att inte glömma bort dem mjuka värdena i vår digitaliserade värld. Alla vill bli sedda och hörda – inte minst våra kunder. För mig är det viktigt att kunna stå för produkterna och känna mig stolt över tjänsten. Det kan jag på BokningsBolaget, säger Martina Sterner.