Mingelbilder från Mötesbaren på Uppsala Konsert & Kongress
Under torsdagskvällen visade Uppsala Konsert & Kongress att de är proffs på möten och bjöd Mötesbarens besökare på ett toppenarrangemang. Kolla in mingelbilderna från kvällen här.
Mötesbaren på Uppsala Konsert & Kongress
Lokalen hos UKK är redo att ta emot Mötesbarens gäster.Aktivt minglande i baren.Välkomnade foajé.Gunilla Lundén, Uppsala Kommun, Ann-Christine Carlén, Habobuss och Maria Storäng , Hotel Svava.Melissa Pierre, Maria Rossetti och Peter Bäärheim, alla är från Stockholmsmässan.Lena Klaesson, Eventeffect.se och Carina Hellströmer, Projektledare, Stockholmsmäsan.Glada minglare.Lotta Albin, UKK och Madeleine Klintbacka, Destination Uppsala.Johan Berglund, Eklundshof och Andy Bachmann, Lingmerths.Lotta Zacke, UKK och Sven-Erik Remmare, Eventeffect.Välfylld bar med härlig mingelmat vid sidan.Mötesbarens gäster möttes av en välkomnade fasadskylt.
Andy Pimmeshofer har under mer än två decennier byggt upp och lett Minnesota Brand Engagement, en kommunikationsbyrå som har förändrat sättet företag engagerar sina målgrupper. Här berättar han om sin resa, sin syn på kommunikation och sina visioner för framtiden.
Den 27 februari bjuder vi in dig som bokar möten och event till ett unikt evenemang i Göteborg där ledarskap och teknik möts i en miljö präglad av skandinavisk arkitektur. Upplev engagerande föreläsningar, en exklusiv rundtur i World of Volvos toppmoderna faciliteter och värdefullt nätverkande.
Den kreativa film- och eventbyrån Five Sweden stärker sitt team med två nya projektledare, Hannah Fjellström och Linn Backe, för att hantera en växande kundbas och allt fler uppdrag.
Le Pacte AB har uppmärksammats i Årets Byrå, en tävling anordnad av Regi. Som enda Brand Experience-byrå i Hall of Fame befäster de sin position bland de mest framgångsrika byråerna. Adam Graffman, COO & Partner, berättar om framgångsfaktorerna.
Den 9 februari 2025 stängde Båtmässan i Göteborg sina dörrar för sista gången, efter en imponerande 64-årig tradition. Trots ansträngningar att anpassa evenemanget till en föränderlig bransch kunde lönsamheten inte säkerställas, vilket ledde till beslutet att avsluta mässan.