– Valet av byrå var relativt enkelt då Eventyr redan från början tänkt in en helhet över samtliga kanaler och discipliner samt tagit ett långsiktigt grepp. Förslagen känns seriösa, genomtänkta och framförallt genomförbara då vi sätter igång nu, helst igår. Projektgruppens engagemang var helt fantastiskt och så klart är även det en viktig faktor då vi ska jobba mycket ihop framöver, säger Catja Karlsson, Marknadschef på NetSuite.
– Det känns superspännande att arbeta med NetSuite. Vi hittade varandra direkt i dialogen. Jag tycker att vi hittat styrkan i att på riktigt få Live, digital, och kommunikation via SoMe att hänga ihop och dra nytta av varandras egenskaper. Kort sagt en helhet som kommer bli svår att missa för Netsuites kunder och intressenter, säger Mårten Diktonius, Head of Concept på Eventyr.
– Vårt angreppssätt är alltid helt kanaloberoende. Otroligt kul att NetSuite gillade vårt förslag och våra smått galna idéer, det tyder på att NetSuite själva är bra pålästa och vet att man behöver vara modig för att lyckas i dagens kommunikationssamhälle. Vi har satt en lite rebellisk tonalitet för kommunikationen, som vi tror kommer att passa NetSuite väldigt bra, avslutar Niclas Rahm, Creative Director på Eventyr.