Upphandlande myndighet är Västra Götalandsregionen. Sista anbudsdag är 28 februari 2018.
Syftet med upphandlingen är att täcka behovet av externa konferensanläggningar för halv-och heldagskonferens samt konferens med övernattning för såväl mindre som större grupper inom hela Västra Götalandsregionen.
Avtalen planeras gälla två år från och med 1 april 2018 med möjlighet till förlängning upp till 24 månader. Planerat startdatum kan dock komma att förskjutas i händelse av olika omständigheter såsom t.ex. överprövning, varpå avtalsstart ska gälla från den dag då avtal undertecknas av båda parter.
Upphandlingens totala värde beräknas uppgå till ca 400 MSEK. Värdet baseras på den totala inköpsvolymen från samtliga tecknade ramavtal och anbudsområden under hela avtalsperioden inkl. eventuell förlängning. Den uppskattade volymen/värdet är endast en kvalificerad uppskattning som utgör ett riktvärde.
Upphandlingen omfattar följande anbudsområden:
1. Dagskonferens (innefattar både hel och halvdagskonferens)
2. Konferens med övernattning
Kontaktuppgifter
Västra Götalandsregionen
Östergatan 1
46280 Vännersborg
Kontaktperson: Madelene Lind
E-post: madelene.lind@vgregion.se
Anbudshandlingarna hittar du här.