Upphandlande organisation är Upphandlingsmyndigheten. Sista anbudsdag är 26 oktober 2018.
Uppdrag:
Leverantören ska för Upphandlingsmyndighetens räkning utföra uppdrag som innebär
evenemang från ax till limpa: idé- och konceptarbete, projektledning, koordinering och genomförande.
Det innebär att ta ansvar för att utifrån syfte och mål med eventet kunna leverera ett färdigt event med lämpligt teman/koncept, innehåll och budskap. Leverantörer ska även ordna lokal, inramning, teknik och logistik.
Från arrangemang av mindre monterevent och frukostseminarier till stora konferenser med omkring 500 deltagare: Almedalen, landsomfattande seminarieturnéer eller andra konferens. Vid behov enbart idé- och konceptarbete. Vid behov enbart projektledning. Det kan exempelvis vara att hålla ihop de olika delarna och aktiviteterna under planeringen av eventet, leda och driva på alla inblandade parter för att säkerställa att deadline håller och uppnår kvalitet utifrån uppsatt syfte och mål.
Två större konferenser
Upphandlingsmyndigheten uppskattar att ha ett till två större heldagskonferenser per år för över 200 personer. Därtill cirka 30 mindre konferenser/seminarier med max 50 deltagare runt om i landet.
Upphandlingsmyndigheten avser att teckna rangordnat avtal med maximalt tre (3) anbudsgivare. Upphandlingsmyndigheten kommer att göra avrop vartefter behov uppstår, någon viss volym eller antal timmar kan inte garanteras.
1.4 Avtalstid Avtalsperiodens giltighetstid är två år från och med det datum då avtalet undertecknats.
Därefter har Upphandlingsmyndigheten rätt att förlänga avtalet maximalt ytterligare 24 månader med oförändrade villkor. Förlängningen kan göras en eller flera gånger. Därefter slutar avtalet att gälla.
Kontakt:
Hanna Vehkalahti
Upphandling Eventbyråtjänster UHM-2018-0269
E-post: [email protected]
Upphandlingsdokumenten hittar du här.