Nu söker vi ytterligare en positiv och engagerad medarbetare till vår kundsupport.
Axaco startade för 17 år sedan i Stockholm och har idag också kontor i Göteborg, Oslo och Malaga. I dag har vi användare i 30 länder som kommer att behöva ditt stöd och ytterligare marknader kommer.
Vi är ett litet gäng som har roligt på jobbet som sitter i mysiga kontorslokaler centralt i Stockholm. Du kommer att ha eget ansvar för supporten, men givetvis ett tekniskt stöd att luta dig emot. En del resor kan förekomma men större delen av arbetet utförs på kontoret.
För att ge våra kunder/användare den allra bästa supporten bör du ha god datorvana och gärna erfarenhet Event Management System, goda kunskaper i engelska samt gärna erfarenhet och kunskap om eventbranschen.
Viktiga egenskaper för oss är att du känner ett stort engagemang, är utåtriktad, och duktig på att utrycka dig i både tal och skrift. Eftersom vi är ett litet gäng så hjälps vi åt med en hel del andra sysslor också i mån av tid.
Viktigast är att du vill fortsätta bygga Axacos goda och professionella support.
Tillträde under sommaren, rekryteringen sker löpande.
Och skicka in din CV snarast till tommy@axaco.se