Din roll är ensamt ansvarig för event, mässor och sponsring, men du stöttas av ett härligt gäng kollegor på den centrala marknadsavdelningen som samarbetar med hela organisationen. ’
Arbetsuppgifter:
• Ansvara för projektledning och utveckling av externa evenemang som mässor, konferenser och sponsringsaktiviteter, egna kundevent som t ex seminarier, branschdagar och kundträffar, samt interna event som t ex säljmöten och sociala arrangemang.
• Ansvara för hantering och distribution av expomaterial.
• Ansvara för framtagning av koncept för kundevent, samt efterlevnad.
•Stödja, koordinera och sprida information om lokala evenemang och marknadsaktiviteter.
• Proaktiv framtagning av beslutsunderlag gällande potentiella sponsringsåtaganden, mässor, kundevent etc.
• Stödja och samarbeta med övriga medarbetare på marknadsavdelningen.
Kvalifikationer:
Du är initiativrik, lösningsorienterad, driven och självgående, samtidigt som du tycker om att bolla idéer med kollegor och att jobb i grupp. Du tycker om att träffa nya människor och gillar när tempot är högt. Dessutom är du noggrann och strukturerad, samt bra på att disponera tiden och hålla deadlines.
Ytterligare kvalifikationer:
•Relevant utbildning
•Minst 2-3 års erfarenhet av liknande tjänst
•Bra kommunikatör, såväl skriftligt som muntligt
•Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Tjänsten är ett vikariat som omfattar en heltidsanställning, tillsättning sker så snart som möjligt och vikariatet pågår till och med den 31 juli 2017. Arbetet utgår från Lilla Bommen 3 i centrala Göteborg. Vid eventuella frågor om tjänsten, vänligen kontakta Hanna Svebring (Head of Marketing and BI) på telefonnummer 031-7038507. Din ansökan med CV och personligt brev skickar du in senast den 19 februari 2017.
Välkommen med din ansökan!