Byggfakta ser att många av kunder har under 2020 tappat möjligheterna att nå ut med nyheter och lanseringar på olika byggmässor.
Nu lanserar byggfakta ett koncept som är döpt till ”Go-To DOCU ISTÄLLET FÖR BYGGMÄSSAN”.
Det är ett extra forum eller kalla det digital mässhall om du vill, som en ny och egen del av byggfaktadocu.se där vi gör plats för max 30 utvalda utställare/partners som har information, nyheter eller lanseringar de vill nå ut med.
Så här Byggfaktas erbjudande ut:
1. Vi skapar ett extra forum, kalla det digital mässhall om du vill, som en ny och egen del av byggfaktadocu.se där vi gör plats för max 30 utvalda utställare/partners som har information, nyheter eller lanseringar de vill nå ut med. Ditt varumärke, bilder, texter samt länkar ingår i din plats.
2. Ditt företag och er utvalda nyhet finns även direkt synligt i de fyra digitala utskick vi gör under under september-november. Varje enskilt utskick når en målgrupp på ca 75 000 mottagare. D v s varje enskilt utskick når betydligt fler än antalet besökare nordens största byggmässa har under en hel mässvecka. Du når dem vid fyra tillfällen.
3. Du får dessutom en egen ”shout out” via vår egen LinkedIn-profil BYGGFAKTA DOCU.
4. Ditt företag och länk till er plats i det digitala mässkonceptet finns med då vi marknadsför ”Go-To DOCU.
Dessutom marknadsför vi såklart ”Go-To DOCU ISTÄLLET FÖR BYGGMÄSSAN” på många sätt för att driva relevant trafik dit för dig och våra andra utvalda partners, t ex. så här:
a) Via marknadsföring i tidningen Byggvärlden
b) Via marknadsföring i tidningen Byggfakta
c) Via banners i nyhetsbrev från både Byggvärlden och Byggfakta Today och på Byggvärldens hemsida. Dessutom banners i Sverige Byggers nätverk helabyggsverige.
d) Via marknadsföring mot relevanta målgrupper på LinkedIn.
Du vill såklart även veta vilka företag som besöker er och kanske laddar ner dokument eller ber om mer information eller kontakt? Precis! Därför ingår även vår tjänst DOCU Anaytics utan extra kostnad under tidsperioden sep-dec 2020.