Vilka är de främsta trenderna inom din del av branschen?
–De främsta trender vi ser är att ambience genom AR, VR och IRL är viktiga komponenter i upplevelseindustrin och event.
Vilken är din verksamhets största nyhet under 2017?
– Vår största nyhet under 2017 var teaser lanseringen av nya nöjesarenan The Concept i Kungsportshuset i Göteborg, säger Josephine Charpentier, marknadsansvarig för The Concept – KPH.
Är det något speciellt projekt ni rustar för 2018?
– Vi rustar för att i mars 2018 öppnas The Concept i Kungsportshuset, Göteborgs hemligaste nöjesarena, en Dinner Club där maten och upplevelsen är konceptet. Hjärnan bakom är Johan Espeland, född och uppvuxen i Onsala, utbildad på balettakademin i Göteborg och konstnärlig chef på Wallmans Group i Skandinavien. I samma hus öppnar vi också restaurangen Kungsportshuset “KPH” Matbar, och där serveras mat från hela världen med en skandinavisk touch.
Vilka förväntningar har ni för 2018?
– Förväntningarna inför 2018 är att leverera efterfrågan av unika möten med kvalitet, känsla och upplevelse i fokus.