Hallå där… Mats Nyberg vd för Trippus som expanderar och nyanställer. Hur har våren varit och vad är på gång i höst?
– Den 9:e februari var ett viktigt datum – då släpptes restriktionerna efter nästan två år av stora utmaningar för eventindustrin och för många andra.
– Att det fanns en stark önskan om att träffas fysiskt igen är en ordentlig underdrift. Det har medfört att antalet event som planerats och genomförts under de senaste månaderna har varit otroligt stort vilket är helt underbart.
– Nu ser vi också tydligt att det här inte bara är något temporärt. Planeringen inför hösten är i full gång och efterfrågan på våra tjänster är väldigt stor, såväl när det gäller fysiska som digitala eller hybrida möten. För att möta den här efterfrågan och för att kunna leverera högsta möjliga kundupplevelse så ska Trippus nu anställa ett flertal nya personer.

Roller som ska tillsättas:
- Digital marknadsförare
- Customer Success Manager
- Account Manager
- Projektledare
- Supportpersonal
Läs mer om företaget och rollerna på trippus.com!