Petter Stordalens flaggskeppshotell At Six mitt i Stockholm city möter den hårt pressade mötes- och eventbranschen genom att skapa en ny kommunikationsarena kallad At Six StreamHub.
– Vi vill alltid hjälpa våra eventkunder att effektivt nå ut med sina budskap och nu möter vi den stora efterfrågan på streaming och digitala möten. Vi gör det snabbt, till kraftigt reducerade priser och med all teknik och expertis på plats, säger Christian Madsen, vd på At Six.
Ökat behov att kommunicera digitalt
Behovet för företag att kommunicera digitalt, både internt till medarbetare och externt till kunder och andra intressenter, har ökat exponentiellt i takt med att resor begränsas och medarbetare sätts i karantän.
– På At Six StreamHub så kan vi hjälpa alla de företag som jobbar hårt med att fortsätta sin dagliga verksamhet under dessa utmanande förhållanden., säger Christian Madsen, vd på At Six och fortsätter:
– Vikten av att kommunicera effektivt och professionellt med partners, kunder och kollegor blir ännu mer kritiskt i takt med att den nuvarande situationen utvecklas nationellt, inom Norden och globalt.
Tillsammans med teknikpartnern Mevida
At Six har tillsammans med teknikpartnern Mevida anpassat sina eventytor för företag som vill kommunicera digitalt.
Studios anpassade för att sända alla typer av event och möten, från de stora till de mindre, på valfri digital plattform och social media-kanal finns färdiga.
Från At Six StreamHub går det nu att sända årsstämmor, föreläsningar, paneldebatter, webkonferenser, scenframträdanden, streamade event, vd-anföranden, podcasts m.m.
– Efterfrågan är mycket stor och ett central knytpunkt där kunden kan få hjälp med sin digitala kommunikation behövs, säger Anders Magnusson, vd på Mevida.