Nu öppnar möjligheten att nominera till Årets Marknadschef, Årets Framtidslöfte, Årets Disruptör och Årets Varumärkesresa.
Utmärkelsen går till de individer och företag som under 2020 gjort betydande insatser inom marknadsföring och kommunikation.
”Hylla framstående prestationer”
– Vi ser fram emot att kora Årets Marknadschef i Sverige för 14:e gången. Dessutom att få dela ut fler guldsplashar i våra kategorier till framtidslöfte, skickliga marknadsförare och vassa, innovativa varumärken, säger Marie Sommar, vd på Marknadsföreningen Stockholm och fortsätter:
– Vårt syfte med tävlingen är att hylla framstående prestationer inom vårt område, skapa plattformar för att mötas och framförallt att lära från varandra, något som blir extra angeläget efter ett år som detta.
Nominera din favorit
Vem som helst kan nominera sina favoriter direkt på mis.se. Tävlingsbidragen granskas och bedöms sedan av tre namnkunniga jurys som kommer att avslöjas inom kort.
Förra året vann Pino Roscigno från Stadium, Marika Baltscheffsky från MEDS Apotek, FirstVet och Polisen.
Nomineringen är öppen till den 17 februari. Finalisterna i varje kategori kommer att presenteras i april och vinnarna utses i början av maj.