Brand experience byrån Homage valdes ut och ska under 2021 bland annat genomföra ett flertal mässor samt B2B events globalt.
Mässorna genomförs i Amsterdam, Barcelona, Las Vegas, Malta och London. Homage valdes ut för deras innovativa och kreativa sätt att se på mässdeltagandet och har redan förstärkt partnerskapet med framtida B2B aktiveringar för Trustly.
”Homage erbjuder Trustly ett kreativt och hållbart mässkoncept som kan anpassas till våra globala aktiveringar. De har en känsla för detaljer och gedigen kunskap inom events. Vi ser fram emot att arbeta tillsammans med Homage och skapa unika upplevelser globalt”, säger Frida Rudling – Event Project Manager, Trustly
Homage fortsätter sin framgångssaga och knyter till sig fler och fler kunder. Byrån som startades så sent som 2018 har redan 20 anställda och levererade ett lönsamt 2020 bakom sig. Under 2021 fortsätter de att öka takten och etablerar sig som en kreativ byrå med hög servicenivå både offline och online.
”Vi fortsätter att bredda oss inom det digitala, där också Trustly kommer att bli en viktig del i den utvecklingen. Vi är otroligt glada och laddade för detta nya kapitel som vi öppnar tillsammans med en otroligt intressant och kompetent kund som Trustly, de utmanar oss och vill framåt vilket vi älskar”, säger Gabriel Gyllensund – ansvarig projektledare Homage.
Kort om Trustly
Trustly är ett fintechbolag som erbjuder betaltjänster genom så kallad “open banking” framförallt inom e-handel, gaming, finans och resor. I dagsläget har Trustly ca 700 anställda fördelat på 10 kontor globalt, varav 500 anställda på huvudkontoret i Stockholm. Trustly är den globalt ledande plattformen för konto-till-kontobetalningar som banar väg för en värld utan betalkort.