”Framtiden är ljus och väldigt digital”
Av: Henrik Liedbergius,
vd och grundare på SpringConf.
”De främsta trender vi ser är ambience genom AR, VR och IRL”
Av: Josephine Charpentier, marknadsansvarig för The Concept – KPH.
”Nya intryck och spännande utmaningar i mäss- och eventbranschen”
Av: Peter Björnesjö, på Workman Event.
”I den digitala världen sker det en ständig utveckling”
Av: Simon Beyer.
Vi ställer oss frågan: ”Vad tar vi med oss från 2017 för att lyckas ännu bättre kommande år?”
Av: Johan Theolin, medgrundare av Rider.
”Jag känner mig verkligen priviligierad som jobbar i eventbranschen”
Av: Sofi Franzén, vd på eventbyrån Eventyr.
”Analogiseringen är nästa trend”
Av: Johnny Sundin.
”Det finns fler mässor nu än någonsin”
Av: Bo Magnusson, vice president för BraMässor.
”Att bli vingårdsarbetare gav oss ett nytt perspektiv”
Av: Vingårdsarbetaren Claes Aneruds.
”Vi kommer kombinera digitala och analoga mötesmetoder”
Av: Tommy Brotte på Interaktiva Möten.
”Året då föreläsningar inom kommunikation, samarbete och team ökade allra mest”
Av: Annika R Malmberg Hamilton, vd, framgångsexpert och författare.
Av: Sylvia Nylin på Svenska Möten.
Av: Fredrik Sjöholm, Senior Talent Director på Talarforum.
Av: Catarina Oscarsson, operativ projektledare på Stockholmsmässan.
”Pop-up, influencers och fygitala montrar är vad som gäller”
Av: Mikael Jansson, vd för Fairlink.
”Vem vill inte ha en fantastisk fest när företaget firar?”
Av: Anders Müller på Livebrand Communication.